Velkommen til Try Efterskole

Try Efterskole, oplevelser og minder for livet

Efterskole for dig der har brug for en særlig undervisning. På Try sker undervisningen både ved skrivebordet og i praksis på værksteder og linjer med redskaber, værktøj, dyr og maskiner.

Hos os har du mulighed for at udvikle dig personligt, socialt og fagligt. Du bliver en værdifuld del af fællesskabet, og møder nye venner og engagerede medarbejdere. Try Efterskole er oplevelser, venskaber og læring, her får du værktøjer til at komme godt videre i livet.

Velkommen på Try.

Vores linjer

Værkstedet

Mad & Livsstil

Landbrug, hest og natur

Esport - CS:GO

Valghold

Bliv en del af fællesskabet

På Try Efterskole er det at opleve sig betydningsfuld og værdifuld ligeså vigtigt som det faglige. Vi møder hinanden med respekt og nysgerrighed, vi er sammen om at skabe en god efterskole. Eleverne involveres gennem elevråd og ungeambassadører, samt i undervisningen på værksteder og linjer. På Try er samvær, selvrespekt og forpligtende fællesskab vejen til bedre selvværd og selvtillid, som du kan tage med videre i livet..

Hverdagen på Try

Lea fortæller

Kristian fortæller

Kontakt os

Vi sidder altid klar til dig hjælpe dig med at besvare de spørgsmål du skulle sidder med. Du kan enten ringe direkte til vores telefon eller sende os en e-mail ved at udfylde vores  kontaktformular. Vi vender retur inden for 24 timer.