Praktisk info

Hvis du er hjemme på weekend og er syg, skal du kontakte din kontaktlærer eller skolen og melde dig syg. Hvis du er syg under ophold på skolen, kan sygefravær aftales med personalet.
Alle former for rusmidler er forbudt på Try Efterskole. Det gælder både opbevaring, indtagelse eller besiddelse af rusmidler. Overtrædelse vil medføre sanktioner og inddragelse af forældre, og kan medføre bortvisning eller udmeldelse.
Som elev på Try Efterskole skal du overholde de ordensregler der er på skolen, og de anvisninger der gives af personalet. Vi taler ordentligt til hinanden på Try, og behandler hinanden, vores omgivelser og rammer med respekt. Ved overtrædelse kan sanktioner blive igangsat. Dette i form af mundtlige eller skriftlige advarsler, samt i grove tilfælde hjemsendelse eller bortvisning fra skolen. Der er nultolerance overfor
vold, trusler, mobning, hærværk og brug af rusmidler på Try Efterskole. Ordensregler er under løbende udarbejdelse, og vil fremgå detaljeret her snarest.
Alle elever får ved opstart på Try Efterskole udleveret en Chromebook bærbar. Når du har gennemført din efterskoletid på Try, kan du beholde din Chromebook kvit og frit, og tage den med dig videre.
Scroll to Top