Trivsel

Fokus på trivsel

På Try Efterskole er trivsel et fællesansvar. Vi tror på, at alle har et ønske om at høre til og være en del af fællesskabet.

Trivsel skabes gennem måden vi er sammen på, og ved at skabe et godt, trygt og attraktivt ungemiljø.

• Vi er anerkendende og nærværende. Vi tror på at selvværd løftes ved at opleve sig værdifuld.
  • Vi er inkluderende og rummelige, der er plads til alle der ønsker at være en del af fællesskabet.
  • Vi inddrager og lytter mest muligt, og har både elevråd og ungeambassadører.
  • Vi understøtter sund livsstil ved at skabe gode rammer ift. kost, motion og samvær.
  • Vi møder hinanden med respekt, ordentlighed og værdighed
  • Vi skaber gode fysiske rammer for unges trivsel og udvikling