Valghold

Hver tirsdag og torsdag eftermiddag har man som elev på Try efterskole valghold.
Valgholdsperioden går fra starten af skoleåret og frem til januar hvor du skal vælge nye. Det bestyder at man i løbet af et helt skole år har 4 forskellige valghold.

Elever på FP9 i dansk eller matematik, har man dansk og matematik i stedet for valghold.

Valgholdende på Try efterskole kan skifte fra skoleår til skoleår, men vi har altid et bredt udvalg af valghold.
Eksempler på valghold: Kreaværksted, Mad over bål, Ridning, svømning, Køn – Krop – seksualitet, Skydning, Bueskydning, Dessert/snack, Brætspil, Foto, Film/Medier, podcast og mange flere.

Scroll to Top